GlostrupNet dækker:
Afdeling 1, Nordre Ringvej/Vestervej
Afdeling 9, Stadionkvarteret

Hvis du har problemer med adgang til Norlys tjenester kan du kontakte Norlys kundeservice på
Telefon 88 20 83 27 alle hverdage fra 8-17

Ved svigt af telefoni, bredbånd, kabel tv / fejl på TV signal eller TV kanal søgning. Kontakt Bolignet-Aarhus på telefon 82 50 50 50 

Support spørgsmål til Bolignet-Aarhus

Kundeservice 82 50 50 50 eller support@bnaa.dk

Mandag – Torsdag kl. 9 – 18
Fredag kl. 10 – 16
Lørdag fra 10 – 13

Hjemmeside: bnaa.dk

Support spørgsmål til Norlys

Kundeservice & Salg 88 20 83 27
Alle hverdage : 8 – 17 Kundeservice

Teknisk Support
Mandag-fredag kl. 8-21
Weekend og helligdage kl. 9-17
Tlf: 7011 4040

Hjemmeside: Norlys.dk


NEDBRUD

Aftalen gælder for alle beboere, som er tilknyttet GlostrupNet
Ved svigt af telefoni, bredbånd, eller kabel tv. Kontakt Bolignet-Aarhus på telefon 82 50 50 50.
Bolignet-Aarhus køre service af anlægget 24 timer i døgnet 365 dage om året.
Hvis at der uden for normal åbnings tid er formodet nedbrud, er du velkommen til at kontakte GlostrupNet